Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

19 Haziran 2015 Cuma

Kişisel Bir Yazı!

Herkese merhaba! Yine ben. Yaz mı gelmiş ne. Evet yaz tatili iyidir. İnsana bir sürü boş zaman verir. Çoğunlukla artık insanlar her gördüğü , yaşadığı şeylerin resmini çekip çeşitli sosyal medyada paylaşır. Ben pek öyle değilim malesef. ''Sosyal''den uzak bir kavramım. Bu tavşan çok sıkılıyor. Bu yüzden neden denize gidip yüzmüyorum!!!

ama ben Haru kadar güzel yüzemem T-T kimse yüzemez.

Ama bir süredir havalar bir kötü. Geçen gün o kadar çok yağmur yağdı ki herkes korktu. Kedilerimizi içeri toplamak çok zor oldu. Zavallılar nasıl ıslanmıştı. Herneyse.
Aslına bakarsanız yazım o kadar da iyi geçmiyor. Belki de biraz yalnız kaldığımdan olabilir. Ölecekmiş gibi hissediyorum. Daha çok öldürülcekmiş gibi. Üzerime büyük cam tabak düştüğünden beri korku içindeyim. O yüzden kendinize dikkat etmelisiniz. Çünkü ölüm mutfak dolabınızdan bile fırlayabilir.

işte aynen böyle olabilir.

Umarım güzel bir yaz tatili geçiriyorsunuzdur. Dondurma yiyip yazın güzelliklerini tadıyorsunuz. Denizin taze kokusunu içinize çekip '' Oh be ! Yaz gelmiş !'' diyorsunuz. Biliyorum. Çünkü bir zamanlar ben de böyleydim. Ama şimdi o kadar tembelim ki evden çıkmaya üşeniyorum. Ben de bilmiyorum ne zaman böyle biri oldum ama heralde internetin yüzündendir. Şimdi çileğimi şekere batırıp afiyetle yiyorum ve şeker kıtır kıtır ağzımın içinde parlanmasına izin veriyorum. Bundan daha güzel birşey yok benim için. 

Neyse sizi daha fazla tutmayayım. Görüşürüz ~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder