Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

23 Temmuz 2015 Perşembe

Anime Mimi

Uoh! Herkese merhaba. Shuu-chan mimlemiş beni.... İlk defa mimlendim.* çok mutlu* Haydi başlayalım!

1-)İlk olarak animeye nasıl başladın? Nereden öğrendin?

8 yaşında daha ilk okul bebesiyken uykuma meydan okuyup gece yarılarına kadar otururdum. Sırf Shuu-chan'la MTV kanalındaki animeleri izlemek için. İlk defa animeye buradan başladım.


Ne kadar güzel bir gece değil mi?
2-)İlk izlediğin animenin adı ve konusu ne?

İlk izlediğim anime Hellsing. Kısaca anlatırsak anime Avrupa' da vampirlere karşı verilen savaşta en önde savaşan kurum Hellsing ile ilgili. Gizli silahları ise şimdiye kadar görülmüş en güçlü vampir Alucard'dır.

3-)Çok güldüğün bir anime var mı? Varsa adı nedir?

Çok fazla var ama... Gintama!


4-)Çok üzüldüğün bir anime var mı? Varsa adı nedir?


Hımm... Sanırım Clannad.

5-)Favori Animen nedir?

Ay bu çok zor bir soru. Çok fazla anime var. Hetalia, Durarara, Darker Than Black, Gintama...

6-)Bu sıralar izlediğin anime nedir?

Gintama'nın ve Durarara'nın en son çıkan sezonları, Akagami no Shirayuki Hime, Hakuoki, Donten ni Warau, Dragon Ball.... Hepsinden azar azar izliyoruz.

7-)Anime mi yoksa manga mı tercih edersin?

Benim için ikisi de farketmiyor. İkisi de iyi.Hım Hım.

8-)Sevdiğin bir live action var mı?

Live action'lara pek bakmadım.

9-)En sevdiğin anime türü nedir?

Neredeyse her türe açığım.

10-)En sevdiğin anime OST'u nedir?

Oww... Bu uzun sürebilir....

1. Gintama - Rules Are Meant To Be Broken



2. Gintama - Yo No Charm Point

 

3. Another - Misaki Mei Theme



4.Mirai Nikki - Yuno's Theme



5. Ansatsu Kyoshitsu - Koro-sensei Wo Yattsukero!

 

6. Death Note - Kuroi Light

 

7. Death Note - Near Theme

 

8. Hellsing - Musical Play Smiling Rebellious Flower

 

9. Hellsing - 666 Yori 777

 

10. Ouran Koukou Host Club - Romance For Violin And Piano


11. Ouran Koukou Host Club - Harpsichord And String Quartets


12. Ouran Koukou Host Club - Andante Comodo


Ve son olarak ~

13. Ouran Koukou Host Club - The powerful Motor Rhapsody


Ohohohohoh~ Bu liste daha fazla uzamadan gidiyorum. Bu mim sayesinde duygulandım ve anılarımı tazeledim. Bu mimi gören herkesi mimliyorum.

Şimdilik elveda~!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder